Ką reikės daryti:
- būsi mūsų modernaus biuro siela: padėsi kolegoms ir svečiams jaustis jaukiai ir patogiai;
- rengsi ir administruosi įmonės dokumentus;
- valdysi vidinės komunikacijos ir išorinės korespondencijos srautus;
- organizuosi kolegų komandiruotes: užsakysi jiems kelionės bilietus, viešbučius;
- dalyvausi organizuojant įmonės renginius ir šventes;
- puoselėsi įmonės kultūrą ir tradicijas.
Mes tikimės, kad Tu:
- esi organizuota, komunikabili ir iniciatyvi asmenybė;
- greitai orientuojiesi situacijoje ir esi atidus (-i) detalėms;
- vienodai šauniai dirbi tiek savarankiškai, tiek komandoje;
- mėgsti bendrauti su klientais (panašaus darbo patirtis – privalumas);
- turi aukštąjį išsilavinimą teisės srityje;
- puikiai moki lietuvių kalbą (anglų, rusų ir kitų kalbų žinios – privalumas);
- puikiai dirbi kompiuteriu: programuoti nereikės, bet būtini geri įgūdžiai naudotis MS Office programomis;
- nebijai pasikartojančių užduočių, darbų ir procesų.
Mes siūlome:
- įdomų ir dinamišką darbą draugiškoje, profesionalioje komandoje;
- tavo patirtį ir kompetenciją atitinkantį atlygį;
- kelionės į/iš darbo išlaidų kompensavimą;
- nuolaidas įmonės produkcijai;
- nemokamą automobilio parkavimą;
- tobulėjimui palankią aplinką.
Atlyginimas:
1300-1500 €/mėn. (į rankas). Darbo užmokesčio dydis priklauso nuo kompetencijos.
Lokacija:
Širvintos, UAB „UHB“.